Publicistika 4. časť

Abeceda BB-rozhlasu

Publicistika 4. časť

13. 07. 2017 14:30

 Keby sme sa zamysleli nad krátkou, jednoduchou  definíciou publicistického rozhlasového príspevku, asi by sme mohli povedať, že je časovo dlhší ako správa, redaktor v ňom môže vyjadriť svoj postoj, nemusí byť aktuálny a informácia, ktorú prináša poslucháčovi, nie je  len jedna, ale na ploche príspevku ich môže byť viac. Publicistika poskytuje autorovi možnosť na uvedenie viacerých súvislostí a začlenenie informácie do aktuálneho príbehu, prípadne histórie. Malou ilustráciou toho, čo sme povedali, je aj dnešné pokračovanie našej Abecedy k 60. výročiu banskobystrického rozhlasového vysielania. Sprevádza František Výrostko.

Publicistika IV
Stiahnuť audio súbor

Živé vysielanie
??:??