Ak sa vám teraz pokazí nejaký domáci spotrebič ako práčka alebo chladnička, budete sa musieť vyzbrojiť poriadnou dávkou trpezlivosti, prípadne sa pripraviť na kúpu novej. Pre koronavírus totiž Združenie výrobcov domácich spotrebičov odporúča servisom redukovať návštevy a vybavovanie reklamácii v domácnostiach. Servisný zásah majú vykonať len v nevyhnutých prípadoch alebo život či zdravie ohrozujúcich stavoch. Gabriele Tomajkovej viac povedal servisný technik Pavel Bobor.
Pokazený spotrebič I
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Koronavírus neochromil len fungovanie spoločnosti, ale aj domácností. Pokazená práčka, chladnička či iný spotrebič môže predstavovať takmer až neriešiteľný problém. Servisný technik k vám pravdepodobne nepríde, v servise môže oprava trvať veľmi dlho a v prípade prepravy práčky či chladničky byť aj komplikovaná. A tak si nachystajte eurá a hor sa do kúpy cez internet. Gabriela Tomajková zisťovala informácie na zákaznickej linke jeden zo známych internetových predajní.
Pokazený spotrebič II
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Nie všetky internetové predajne majú také tvrdé pravidlá. Ak sa dlhšie hľadať, natrafíte aj na takú, ktorá vám odvezie aj starý spotrebič. No s montážou nového nepočítajte. V tomto prípade je šikovný a ochotný sused nad zlato.