Záujem o služby Európskeho spotrebiteľského centra sa každoročne zvyšuje
Európske spotrebiteľské centrum, ktoré pôsobí pri ministerstve hospodárstva, pomáha a radí spotrebiteľom v otázkach ich práv a povinností obchodníkov. Pri nakupovaní zo zahraničia sprostredkúva mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov. Záujem o jeho služby sa každoročne zvyšuje. Povedomie o právach spotrebiteľov sa snaží zvyšovať aj formu spoločenskej hry. Európske spotrebiteľské centrum na Slovenku ročne rieši asi 600 spotrebiteľských prípadov. Tento počet narástol najmä počas covidovej pandémie. 6 až 7 prípadov z 10 sa zväčša úspešne vyrieši. Viac o jeho činnosti Júlii Kaveckej povedal právnik Pavel Pavlovkin.
Spotrebitelske centrum Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
ilu. foto: esc-sr.sk