Tvrdenia na obaloch produktov často nie sú ničím podložené
V dnešnej dobe si čoraz viac ľudí potrpí na výrobky v BIO kvalite. Téma udržateľnosti a ochrany životného prostredia sa stala nielen modernou, ale je aj stredobodom rôznych klamlivých marketingových tvrdení a ťahov. Tie stavajú najmä na čoraz silnejšom dopyte spotrebiteľov po tovare, ktorý je zdravší a k životnému prostrediu ohľaduplnejší. Tvrdenia na obaloch, že skutočne kupujeme produkt v lepšej kvalite, však často nie sú ničím podložené. Európska únia preto prijala novú smernicu, ktorá nepodložené označenia tohto typu zaradí medzi zakázané praktiky. Viac o nej Júlii Kaveckej povedala europoslankyňa Miriam Lexmann.
Oznacovanie BIO produktov Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
ilu. foto: pexels.com